S'idea és anar a dinar o sopar a cada poble de Mallorca. Cada mes un poble diferent. La primera va ser Binissalem. el 15 de març del 2...

53 pobles de mallorca: Sopar a Binissalem

La primera va ser Binissalem. el 15 de març del 2013.
Érem 7, que varem quedar a les 21:30 per fer una canya a Can Sito de Binissalem i decidir on anar a sopar.
Era un vespre bastant freda, així que varem agafar dos cotxes per anar cap a la plaça principal.
Els primers en aparcar ens varem acostar al restaurant Singlo. Varen seure i varem preparar taula pels següents en arribar. En veure els preus de la carta se va crear un poc de tensió entre els assistents i entre un petit debat, varem decidir partir del restaurant sense prendre res degut a que ja eren les 22:30 i volíem assegurar trobar un lloc bo i barato.
Varem partir cap al bar/restaurant s'hotel. Varem sopar una picada de croquetes d'entrant entre tots i cada un va triar un plat. Pa amb oli, variat de ensaladilla, xampinyons i croquetes i altres coses bones.
Una botella d'aigua i vi Autèntic de binissalem per acompanyar.

Per acabar unes herbes, te o cafè  cada un cap a caseva.
Era un divendres i alguns els dissabtes tenien plans o feines.

El pròxim poble elegit gracies a l'elecció mitjant un joc de cartes haestat sencelles.
En principi dia 28 d'abril per dinar a sencelles.